Pages

March 1, 2017

Hargai diri dulu..

Selamat kembali! rupanya sibuk gak duduk rumah ni jd lebih sibuk berbanding duduk di opis. bkn rasa sibuk apa masa berlalu cepat haha kt opis lambat sgt rasa...sudah sebulan dirumah. Ramai yg kata sungguh ke ni ambil keputusan nk berhnti di saat ekonomi tak baikkkk. Da la letak notis lepas tarikh daftar brim ditutup. Tk sempat nk dftar layakkan diri dpt brim.. Hahaha

Duit mmg cukup penting. Tapi kalau da smpai 4tahun kau asyik moody 24jm disebabkan bos kt tmpt keje bt apa kan??? Hidup kau bukan utk disia sia kan dgn melayan org tak betul mcm tu. Bimbang satu je lagi lama kau bertahan akhirnya di masa tua aku dpt penyakit gila dia... Hahahha

Skrg tgh pk apa yg kita blh buat ekk??





No comments:

Post a Comment