Pages

March 9, 2016

waktu makin cepat


korang rasa tak?
2bulan dalam tahun 2016 dah berlalu !
2hari dalam minggu ni da berlalu !
17jam dalam hari ni pun dah berlalu !
TANPA KITA SEDAR



Saat ni semoga kita semua berada dalam kalangan mereka yang beriman. amin

15 comments:

  1. Lepas tu tak lama lagi nak puasa dah. Pastu nak raya dah. Kan.. Kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah betul betul.. kene igt gnti puasa la cm ni hehe

      Delete
  2. tampa sedar waktu meninggalkan kita hahaha :P
    hargailah setiap saat yg berlalu :)

    ReplyDelete
  3. pejam mata tengok dah masuk bulan 3..memang rasa cepat sekarang masa ni..dah nak puasa dah..huhu

    ReplyDelete
  4. Ya sangat terasa kejap je masa berlalu..rasa baru isnin tup2 dah jumaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. utk isnin- jumaat ok cepat2 la berlalu utk sbtu ahad jgn pls hehehe

      Delete
  5. Ya sangat terasa kejap je masa berlalu..rasa baru isnin tup2 dah jumaat

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... sekurang kurangnya kita telah diberi peringatan, dan kita menyedarinya... moga moga tidak didustakan peringatan yang ini :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) semoga kita tidak beringat utk seketika biar la kekal sampai bila2. amin amin

      Delete
  7. Aminnnnnn. Terima kasih di atas peringatan. ☺♥

    ReplyDelete
  8. waktu cepat berlalu. keje makin menimbun...

    ReplyDelete
  9. biasa la.. akhir zaman mmg macam tu..

    ReplyDelete
  10. btol la tu. tup tap tup tap dah beberapa bulan aku tak update blog.

    ReplyDelete