Pages

February 5, 2016

Harga yang terlalu mahal (part 2)

Minggu ni aku ke pasar malam yg sama. Aku pilih makanan yg harga tetap.
Laksa : RM 3.50
Nasi ayam : RM 4.50
Cukup serik da nak ambil makanan berlauk takut harga dicas mahal.
Kalau ke pasar malam ni aku mmg semua benda nk beli haha tapi time ekonomi baik. Skrg pandai lak nafsu ni berjimat jimat. Hahaha alhamdullilah
Semoga kita semua berada dalam lindungan-NYA. Amin

3 comments:

  1. kalau ada tugasan di semenyih..saya beli nasi bajet je kat sebelah tesco tu untuk lunch... RM4.50 je klu tak silap.

    ReplyDelete
  2. sekrg ni semua mahal kan.. kne pandai buat pilihan

    ReplyDelete
  3. Skunk ni kat bndr@luar bndr sama je mahalnye,lauk xde la sedap mne pun...;-)

    ReplyDelete