Pages

December 20, 2015

Perkara matang yang da korang buat?


Kak ipar : lawa handbeg bape harga?mesti mahal niii...
(Jawapan matang) : Tak igt berapa.. Takde la mana ada beli yg biasa je..


Kalau dulu time Tak matang..
(Jwapan Tak matang) : oh beg ni beli 500lebih. Mmg minat beg JENAMA ni . kualiti bgus tapi tu la harga mahal. Jwapan Tak matang selalu berbaur sombong riak poyo..........

Ni Perubahan ketara bila aku matang hahaha alhamdulliah kita sentiasa nak jadi semakin baik kan =)

3 comments:

  1. Lebih banyak diam rasanya berbanding dulu, tu kira matang ke. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira matang la tu hihi matang lebih byk ckp bnda faedah jee

      Delete
  2. aku kekal tak matang. tp bukan tak matang versi poyo la.

    ReplyDelete