Pages

December 15, 2015

hobi apa?

kalau dapat main game aku salam cium nk gi keje pun suami tak perasan huhu geram kan pastu da sampai opis mula la nak msg manja2 pujuk weekkkkk haha aku tak berapa kisah sgt tak ambil hati la orang kata janji suami depan mata heeeee hobi aku? aku pun tak tau main game pun dinner dash je hahahahah

8 comments:

  1. hahah leka betul tu smpai tak perasan

    ReplyDelete
  2. maka selepas tu, mereka berdua pun main pecah2kan ps4... kesian mangsa si ps4 yg tak bersalah.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Tak payah lah pecahkan PS4 tu. Meh bagi dekat I. Hehehe.

    ReplyDelete