Pages

November 22, 2015

Cari kepuasan dengan hindari Facebook?

"Org yg delete account fb mereka lebih puas dengan kehidupan mereka selepasnya berbanding sewaktu mereka memiliki account fb"??

Pada aku ada beberapa bab kalau aku tgk kt fb tertentu aku sentap. Sentap sorg2. Tu da menjadi penyumpng tk Dpt kupuasan hidup. 
La ni Dr td aku tgk fb aku tk mau lelap. Tido lewat tk Dpt kupuasan hidup tu. La ni aku main blog sekejap sgt aku ngntuk da hihi tu dia blog tu petanda main byk hang bakal Dpt kupuasan hidup. Lgi satu kalau hang tgk fb musuh puas tak? Tak puas lnsg. TAPI KALAU HANG DAPAT TGK BLOG MUSUH PUAS TAK TEROKA? PUAS SANGAT HUHU



Goodnight


7 comments:

  1. Fb juga boleh buat org bgaduh. Cthnya kita nak sampaikan sesuatu status dekat pihak tertentu, tapi pihak lain pulak yg terasa..aduhai

    ReplyDelete
  2. For me facebook masih penting untuk information, jadi tak delete.
    But I've deleted my twitter account, tenang hidup tak baca masalah orang lain.

    ReplyDelete
  3. Herm, buat mase ni la kn, FB kite penting kot. :) Nak share something dgn friend, n dptkan tips pape dari FB. For those haters, just ignore. If rasa diorg semak, just click X. Hehe! :)

    ReplyDelete
  4. Kesimpulannya, blog lagi best dari facebook! Hihi.

    ReplyDelete
  5. ni bukan pasal puas ke tak ni. ni more to manage time and tujuan masuk fb. mcm aku kalu memalam tgk fb kejap2 je tdo lah. nk stal musuh watpe. haha blog..? blog aku semakin terabai

    ReplyDelete
  6. everything is subjective.. kepuasan dari segi apa..

    ReplyDelete
  7. IMA!!! tau tak? sya baca entry ni baru perasan ni blog ima. ingt Ima mane la tdi. Bukan dulu blog nama lain ke? sorry la sya dah lme tak buka blog. blog lme dah tak active huhu

    btw pasal kepuasan tengok laman social musuh ni bg sya sekejap je Ima. Sya pun jenis stalk musuh gak huhu.. kita sama2 cuba untuk abaikn musuh ni okay :)

    ReplyDelete