Pages

September 22, 2015

Berapa harga makanan sepinggan yang korang sanggup bayar?

Da banyak minggu makan dekat dalam office je bawa makanan dari rumah. semalam mood makan kat luar. sekali masuk kedai tepanyaki
woooo RM 16.90 sepinggan!!

aku berlalu pergi tak sanggup aku nak bazir jumlah banyak tu hanya untuk semangkuk kecil nasi taugeh 2 sudu daging goreng kicap 2 sudu.. aku akan makan makanan mahal cuma untuk merasa diwaktu gaji haha tu pun sebulan 2 kali atau mungkin seminggu sekali.

kedai tu penuh dengan pelanggan. aku cuma fikir berapa agaknya harga yang korang sanggup bayar untuk sepinggan nasi hari2 korang tu?

2 comments:

  1. tak sanggup gak nak bayar harga RM 16.90. makan kat mamak pun kadang2 rasa mahal dah.

    ReplyDelete
  2. kalo sya pulak tgok pada keadaan. kdg2 pi jgk sesekali bila pikir penat kje so belanja tekak la huhu

    ReplyDelete