Pages

June 3, 2015

lunch vs puasa wanita

Rata-rata wanita bulan ni semua tgh berhempas pulas menggantikan puasa mereka kan? 
      Pagi ni berazam nak puasa walaupun tak bersahur gi selayang mall je lalu lah depan kiosk Coolblog ngn Dailyfresh setakat bunyi mesin blander Coolblog ngn bau waffle jer aku dah tewas. boleh kaki ni terus Q.. beli makan sikit rasa ruginye gi berbuka

Aku beranggapan ni semua kerja syaitan menghasut... kalau dlm bulan Ramadhan tuh boleh kata la dasar diri sendiri syaitan kene ikat ;p

8 comments:

  1. masih ada masa lagi..cuba lagi berpuasa sunat ye :-)

    ReplyDelete
  2. hahaha... bunyi mesin blender tu la punya pasal ye. pasni sumbat kapas dlm telinga. ahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe..sama laaa dgn mun... duk puasa tu..bleh plak xmenahan nak makan gak.. bila dah mkn..nyesal laaa plak..huhu sib baik laa stakat puasa sunat je kan.. klu tu puasa ganti..mmg xde laa nak wat gtu..tahan aje..hehe

    ReplyDelete
  4. duk rumah..isteri xleh puasa..suami puasa..terliur tengok isteri makan..huhu

    ReplyDelete
  5. lama x singgah sini.. sekali masuk, header dan sampai siam dah. hahaha...

    ReplyDelete
  6. eh. selayang mall? dok kat sana ke.. tempat lepak time sekolah tuh.hehe

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah lps dh ganti utk thn lps, thn ni hold dulu.....;-)

    ReplyDelete