Pages

April 27, 2015

Tak serasi ke atau tak cukup vit?

        Dari semalam da demam. pagi ni gagah bangun gi keje jugak.. aik rajin nye keje??  awal bulan da mc bulan lepas pun mc setiap bulan ad mc. rasa cm tak sedap pulak nak mc jer keje.. baik org tgk kita kat opis sakit dr kita amek mc kn nanti org tak caya pulak. org tua tua ckp kalau kita asyik tak sihat bermakna kita tak serasi ngn tempat tu. betul ke? sebab mmg asyik sakit jee ni.

Datang kawan pulak ckp "kau ni tak cukup vit la weiii" Hihi

5 comments:

  1. lg parah klau ada kat opis kaki gosip..yg sllau ptikaikan knpakita mc :(

    ReplyDelete
  2. x serasi dengan tempat..? mcm seram je bunyinya.. hehehe

    ReplyDelete
  3. kalau ikut sains, x cukup vitamin. Kena kuatkan antibody dalam badan. Takut kalau pergi kerja tempat lain, x sihat juga.. macam mana?

    ReplyDelete
  4. maybe u should take extra supplement to cover ur antibody. alamak terkomen omputeh plak

    ReplyDelete