Pages

November 26, 2014

#diaribini


Suamiku yang manis dan manja ni suka sangat pada makanan. Setiap hari jenuh gak seorang bini muda (usia bukan no 4 haha) nak pikir nak masak apa...


HARI NI ISI PERUT KERETA LEBIH MAHAL BANDING ISI PERUT SENDIRI.. Malaysia malaysia oh malaysia..

5 comments:

  1. nnt bila dah kekeringan idea nak masak apa... jgn risau mee segera ada...hehe sekali sekala layan mee segera sedap gak tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kering idea pun kdg makan mee segera.. sebab teringin nak makan mee segera berdua hihihi

      Delete
  2. Besarnya rumah korang :D Kak Ima baru kawin kann? Bagi la tips cane rumah besar time awal kawin T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada besar adikkk oii.. entah tips apa nak bagi eh? grr cari bakal yg da siap ada rumah la kot haha

      Delete
  3. kalau laki rajin makan kat rumah, kalau bini rajin masak x pe.. kalau bini malas masak, MASAK..!!! hehehe

    ReplyDelete