Pages

November 11, 2014

Bila kali pertama meninggalkan mak ayah/rumah?


selama 23 tahun belum pernah lagi duk asrama/rumah sewa. kira bawah ketiak makayah sampai la kahwin. Apa-apa pun tetap kita rasa selesa dengan rumah kita makanan mak masak suasana cara semua nya walau kemana kita pergi kita susah nak lupa asal kita. Masa mula-mula kahwin selang sehari nk balik. suami nak gi kerja sanggup bangun awal pagi bersiap sebab nak suami hanta kita balik rumah mak dulu sebelum gi kerja.hihi sampai suami fedup. HAHA tak la tak kan la fedup ngn bini hehe dan janji nak jaga bini kan mana boleh fedup-fedup.hehe






3 comments:

  1. Hidup berdikari dan jauh dari parent ni lah yang buatkan kita lebih hargai pengorbanan dan susah payah mak ayah kita dalam membesarkan kita :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. dlm doa jadi sebak bila igt parent.

      Delete