Pages

July 10, 2014

Dia tulang rusuku

14hb.

Pagi 14hb bangun kopek Shiseido Mask yang Kak Eyda bagi malam tu.. bukak mata tengok atas katil ada hantaran serta hiasan fresh flower nyee ambil spray Farah spray kasi bunga semua mekar dan toleh pandang pula tepi tingkap tersangkut sepasang baju pengantin berwarna Pink bersama veil putih
 "Ahhh betul ke aku nak kahwin dah ni"

Sampai di Masjid aku nampak Mizi berbaju melayu pink bersampin putih aura pengantin Lelaki nye dari jauh aku dapat rasa. HEHE 

Hanya kenal dalam sebulan 2 kali jumpa aku terima pinangan nye dan 3bulan bertunang ambil keputusan terus kami sah menjadi suami isteri. masa bergambar rasa kekok nak pegang - pegang eh da kahwin dah halal la. suhu hangat nye badan si suami rasa lain macam jee... 
Ini ke rasanye bila jadi halal. :D

Alhamdullilah diberi aku kesempatan pada usia 23tahun aku telahpun mlengkapkan separuh daripada Agamaku. Telah aku temui pemilik tulang rusukku. Dalam setiap detik saat yang kita bakal lalui bersama Cinta dan sayang akan aku sentiasa sematkan dalam hatiku dan aku berjanji akan sentiasa memperbaiki diri ku agar menjadi suri terbaikmu :)


23 comments:

  1. fuiyoo..
    korang dipasangkan oleh family ke facebook?

    ReplyDelete
  2. semoga berbahagia Ima.. I will follow you later haha

    ReplyDelete
  3. hahaha. betullah tu. tinggal kat bukit beruntung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh :) boleh dtg beraya rumah hehe

      Delete
  4. tahniah, semoga berbahagia dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  5. mugo2 ima dan suami berkekalan hinga anak cucu akhirat gituu., amINn ya robbal alaminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih wak kerana mendoakan :)

      Delete
  6. tahniah.. tahun ni nampaknya 1st beraya sebagai bini orang la. hehehe..
    selamat pengantin baru.. semoga berbahagia berkekalan ke syurga.. amiin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nervous nak raya ngan mentua tahun ni menangis la tak raya ngan family hehe tq phais kerana mendoakan :)

      Delete
  7. lama lagi nak ikut jejak langkah ima hahahaha
    semoga bahagia sampai ke sudah
    cepat-cepat dapat ima jr hihihihi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak boleh lagi kene lepas majlis sanding bln 9 nanti tak pasal2 naik pelamin bertiga hehe

      Delete
  8. tahniah. selamat pengantin baru.

    ReplyDelete
  9. suhu badan suami hangat ah? hahaha! alhamdulillah. dah selamat pernikahan semoga kekal hingga ke akhir hayat dan hingga ke syurga hendaknya. amin!

    Jemputlah singgah blog ye.
    www.kaio.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha hehe terima kasih kerana mendoakan :)

      Delete
  10. tahniah & semoga berbahagia..;)

    ReplyDelete