Pages

July 16, 2014

Cepat la masa berlalu ke jam 4.30 akak nak balik ni nak masak hahaha aku nak bagi pengakuan yang aku tak la pandai masak.. Nak2 bila masa nak masak laki pun nak tolong. terus jadi kekok nak masak pegang semua serba tidak kena... " laki mula la pandang mata tajam awak ni tahu masak tak " satu hari tu masak sambal ikan bilis haha sambal ikan bilis je pun. lepas tu laki da buat muka. sebab tak menepati macam mana yang dia nak... keesokkan nye setiap kali nak masak sambil aku kacau sambil aku cakap dalam hati
 " YaAllah jadikan makanan saya sedap sedap ye kalau tak sedap nanti suami saya marah"... 

7 comments:

  1. saya suka blog ni.. simple ya amat

    ReplyDelete
  2. bab2 masak nie jangan risau sebab practice made perfect..lelama nanti dia sedap sendiri..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. skill memasak boleh dipupuk. selalu masak ni, power la.

    ReplyDelete
  4. haha xpa...practice makes perfect..laki mohon beri semangat kat bini..hehe ;)

    ReplyDelete
  5. xpe dik..blaja masak perlahan lahan.. lama lama terror la

    ReplyDelete
  6. ganaih aih... marah sebab masak x sedap.. hehehe.. good luck memasak untuk suami.. dugaan seorang isteri..

    ReplyDelete