Pages

June 4, 2014

menghitung hari



9 hari lagi aku akan jadi isteri orang, dulu aku plan nak kahwin masa hari jadi aku 5 july 2014. Diperkenanankan doa aku diberiNYA awal 2minggu hek hek hek.. Siapa yang tak percaya dengan drama tv tentang bertemu jodoh tiba-tiba jumpa sekali dah plan kahwin meh sini aku nak cerita sikit yang macam mana jodoh tu dtg yang mungkin boleh berlaku dalam apa cara sekalipun jika Allah dah tetapkan buat kita pada waktu dan ketika itu adalah jodoh buat kita (berbelit ayat) haha

31 comments:

  1. tahniah ya.. x lama je agi bakal menempuh alam baru

    ReplyDelete
  2. tak lambat dah...moga dipermudahkan semuanya ye..;)

    ReplyDelete
  3. eh..
    x lama dh tue..
    tahniah dan selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah sis . Selamat pengatin baru , semoga kekal hgga ke jannah . Pyka tmpang happy :)

    ReplyDelete
  5. Imaaaaaa! Did I miss something here?? Anyway congrats sygs! May Allah bless your journey and be a good wife insyallah :)

    ReplyDelete
  6. tudia.. kejap je masa berlalu.. tahniah.. selamat penganti baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila nk keluar entri hari pernikahan ni.. hehehe

      Delete
  7. wahhh., wak pon nk ucap tahniah jugakk.,

    ReplyDelete
  8. Congratssssss!
    Dah lama tak baca blog ima tup tap nak kawin dahhhh.

    ReplyDelete
  9. sama la kite.
    jumpa jodoh tahun ni jugak n tahun ni jugak nak kawen.
    benda yg baik baik dipercepatkan.
    insha allah, selamat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insha Allah lepas ni cikgu Nick pulak hehe

      Delete
  10. wah!! tahniah!!! hehehehe.. semoga bahagia hinggalah ke syurga tau ima.. :)

    ReplyDelete
  11. Upss dah puan lah sekarang ni kan kak Ima :) Hihi tahniah kak

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. wak comment sampai 2X nampak sgt sy lambat update cerita hehe

      Delete