Pages

April 21, 2014

Berhantu internet

Pernah tak korang main hp/internet tanpa sedar dah berjam2 masa berlalu macam tu jer? Aku nak gerak dari katil ni wei tapi tangan aku bagaikan dah kene gam melekat dekat ipad ni hahaha 

14 comments:

  1. biasa la tu.. BW, tau2 dah dua jam dah.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Everyday hahaha tak sedar masa berlalu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kalau disia2 kan cepat jer berlalu....hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. haha kemaruk tuh kasaqqqqqqq bahasa hehe terasaaaa

      Delete
  4. hahahaha.. penyakit merbahaya tu ma...

    ReplyDelete
  5. hahahah...sama lah...melekat kan ma...berjam2 mase terbuang...

    ReplyDelete
  6. Addicted wei gadget berinternet ni. Bukak Facebook je, dah makan masa sampai minima 2 jam. Belum bukak app-app lain lagi. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. padahal duk ulang scroll benda yang sama je hehe

      Delete
  7. betul2..especially malam kalau sebelum tido..mula2 main phone tengok baru 11.30mlm..sedar tak sedar tengok balik jam dah pukul 2.30 pagi..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete