Pages

April 9, 2014

bride to be ke?

Aku ni sebenarnya "bride to be" (apasal aku kene ingatkan diri aku ni) hahaha Sebulan dah berlalu... Dari 6 bulan, hari ni dah tinggal 5 bulan lagi....

25 comments:

  1. ima kalau nk tmpah tudung lace tu blh wasap ayu tau.. 0103737834..hehe

    ReplyDelete
  2. weeeweeee...pejam celik..pejam celik tak lame dah lagi imaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe aah tu kene selalu ingatkan diri sendiri :D

      Delete
  3. oic...lagi 5 bulan ker??congratualation in advance yaaa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. *pang*pang* >> bagi penampor nak suh sedar.
    hahahahaha
    tak lama dah tu. kejap je masa. trust me. hee.
    get ready for ur wedding k!
    klu nak wedding list, wedding plan, and everything about wedding, just directly gtau. i'll email to u ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe blog u yang selalu ingatkan i pasai kahwin haha

      Delete
  5. Kak Imaaa, make sure preparation best. Pergi prepare semua heheh jangan tangguh tangguh ehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kene sedar kan diri cepat hahaha

      Delete
  6. Wahh dah tak lambat dah tuh sis .

    ReplyDelete
  7. okay.. cukup bulan je, buat countdown.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. countdown saje tak buat pape tak ley gak haha

      Delete
    2. sambil2 buat preparation ler.. hehehe

      Delete
  8. sempat lagi nak tambah ilmu rumahtangga.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. aahh pejam celikkkk jee da cukup la 5 bulan

      Delete
  10. ima, doakan untuk kitorang jugak eh.
    nervous, gementar jugak ni nak jumpa mak ayah dia..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti la doakan untuk nick :) semoga kita semua berbahagiaaaaa dengan pasangan memasing :D

      Delete
  11. Getting closer!

    You must be nervous rite?
    :)))

    ReplyDelete
  12. jeng jeng jeng... moga dipermudahkan k..:)

    ReplyDelete