Pages

November 14, 2012

Falsafah dulu : Perempuan belajar tinggi2 nanti kedapur jugak?

Falsafah sekarang : Zaman sekarang perempuan belajar tinggi2 sbb nak tentukan saiz dapur dia :p

33 comments:

  1. hehe dapur rumah akak kecik la. mcm tu nak kena smbung wat dgree pulak lah.. nk besarkan saiz dapur. hehe

    ReplyDelete
  2. lelaki pulak belajar tinggi2 sebab nak beli keta besar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki mmg kete je nak bsr bini besar x nk =='

      Delete
  3. rumah sewa aku ade dapur tapi xde tong gas
    makne nya rumah aku xde pempuan untuk masak.
    eh, macam larik je dari isi atas ni.
    ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh maknanye kene cpt kawen cari bini cepatt!! hehe

      Delete
  4. tepat sekali! haha

    size jugak barang2 dia haha

    ReplyDelete
  5. beza dulu dan sekarang..dapur bkn lg tempat picisan. lagi besar dapur lagi bgus..hahahah..;)

    ReplyDelete
  6. terbaik. laki2 belajar tinggi sebab nak besarkan dapur bini. hehe

    ReplyDelete
  7. sy bljr rendah je tapi nak besar lan dapur mak..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete